Zgodnie z Ustawą o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. 2005 nr 64 poz. 565) oraz Rozporządzeniem Prezesa Ministrów w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczenia dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. 2005 Nr 200 poz. 1651) pragniemy poinformować, iż w Starostwie Powiatowym w Słupcy we współpracy z MSWiA na platformie ePUAP uruchomiona została Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) umożliwiającą doręczanie pism w formie dokumentów elektronicznych. Warunkiem niezbędnym do złożenia wniosku do urzędu jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP - konto jest bezpłatne.
Adres elektronicznej skrzyni podawczej: Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Dostępne wnioski:
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych:
1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego.
2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu (07:30 – 15:30) do Sekretariatu Starostwa Powiatowego w Słupcy mieszczącego się w pokoju nr 11 przy ul. Poznańskiej 20 w Słupcy na następujących nośnikach danych:
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu: