Wymiana legitymacji instruktora nauki jazdy
Wymagane dokumenty
Wypełniony wniosek oraz:
• jedną fotografię o wymiarach 3,5 x 4,5 cm,
• poprzednią legitymację instruktora.
Miejsce złożenia dokumentów
Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Słupcy, pok. nr 1, tel. 63 275 86 38
Termin i sposób załatwienia
Wymiana legitymacji instruktora następuje terminie nie dłuższym niż miesiąc od daty złożenia kompletu wymaganych dokumentów. Wymiana następuje w drodze decyzji administracyjnej.
Tryb odwoławczy
Od decyzji odmownej przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koninie, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Starosty Powiatu Słupeckiego. Odwołanie nie podlega opłacie skarbowej.
Opłaty:
Za wymianę legitymacji instruktora nauki jazdy nie pobiera się opłaty.
Podstawa prawna:
• Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz.U. z 2011 r., Nr 30, poz. 151 z późn. zm.),
• rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 16 stycznia 2013 r. w sprawie uzyskiwania uprawnień przez instruktorów i wykładowców, opłat oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach, a także stawek wynagrodzenia członków komisji (Dz.U. z 2013 r. poz. 93).
Podane informacje mają charakter ogólny i wynikają z przepisów prawa. W poszczególnych przypadkach może być wymagane złożenie dodatkowych dokumentów i wyjaśnień.