Rejestracja jachtów i innych jednostek pływających do 24 m
Rejestracja jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m
Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa,
ul. Poznańska 20, wejście C, pok. 35-36, tel. 63 275 86 06, 63 275 86 30
Godziny obsługi interesantów:
Poniedziałek - Piątek 7:30-15:30
Wnioski z zakresu zadań Wydziału można składać od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania starostwa w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Poznańskiej 20 (Budynek Główny).
Podstawa prawna:
- ustawa z dnia 12 kwietnia 2018 r. o rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m (Dz. U. z 2018 r. poz. 1137 ze zm.),
- rozporządzenie Ministra Gospodarski Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 17 kwietnia 2020 r. w sprawie rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m (Dz. U. z 2020 r., poz. 763),
- rozporządzenie Ministra Gospodarski Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 7 lutego 2020 r. w sprawie wysokości opłat.
Opłata:
- za rejestrację nowej jednostki i wydanie dokumentu rejestracyjnego/za zmianę danych w rejestrze i wydanie dokumentu rejestracyjnego/za wydanie wtórnika dokumentu rejestracyjnego - 80 zł
- za rejestrację i wydanie dokumentu rejestracyjnego w przypadku, o którym mowa w art. 28 ust. 2 ustawy z dnia 12 kwietnia 2018 r. o rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m - 60 zł
- za wydanie odpisu lub wyciągu z rejestru jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m – 15 zł
Płatna:
- na rachunek bankowy: Starostwo Powiatowe w Słupcy ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca, konto Nr 39 8542 0001 0000 4604 2000 0020
Termin załatwienia sprawy: do 30 dni od dnia wpłynięcia wniosku.
Wnioski do pobrania na stronie Urzędu Morsiego w Szczecinie
Klauzula RODO.pdf